پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه با بیان این که فرزندان روحانیون باید الگوی جوانان باشند، گفت: از فرزندان روحانیون انتظار می رود که با تحصیل علم و تهذیب نفس، قله های افتخار را بپیمایند .

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، عصر امروز 12 بهمن ماه در همایش تجلیل از فرزندان ممتاز حوزویان که در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد، با تبریک دهه مبارک فجر اظهارداشت: دهه فجر حقیقتا دهه  پیروزی مسلمین است و از این بابت خدا را شاکر هستیم.

وی با اشاره به سالروز ورود بنیان گذار انقلاب اسلامی در12بهمن  57 به میهن اسلامی، افزود: بدون مبالغه، پیروزی انقلاب اسلامی معجزه الهی بود، چون کسی باور نمی کرد که این انقلاب به پیروزی برسد، ولی با رهبری های حضرت امام خمینی (ره) و مجاهدت مردم مسلمان ایران به پیروزی رسید.

رئیس مرکز خدمات  حوزه های خاطرنشان کرد: امام راحل  با آغاز نهضت و پیروزی انقلاب اسلامی، معجزه ای را در تاریخ بشریت رقم زدند .

حجت الاسلام والمسلمین ربانی اضافه کرد: آمریکائی ها برای از بین بردن انقلاب شبانه به طبس حمله کردند که همه خواب بودند و به تعبیر حضرت امام خمینی (ره )فقط خدا بیدار بود .

وی در ادامه با بیان این که فرزندان روحانیون باید الگو و سرمشق دیگران باشند، گفت: شما به دلیلی این که فرزند روحانی هستید، باید تعلق شما به اهل بیت(ع) بیشتر باشد و انتظار این است که با تحصیل علم و تهذیب نفس قله های افتخار را فتح کنید .

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه خطاب به فرزندان روحانیون تاکید کرد: موفقیت شما به خاطر تلاش پدر و مادر و فضای سالم خانواده است که باید قدر آن را بدانید.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص زنان پیامبر اسلام (ص) ادامه داد: فرزندان خانواده های حوزویان باید با رعایت تقوای الهی، رفتار مناسب و اخلاق حسنه موجب ارتقای آبروی روحانیت و حوزه های علمیه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی خاطرنشان کرد: فرزندان روحانیون باید به این که پدرانشان سرباز امام زمان(عج) هستند، افتخار کنند.

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه در پایان خاطرنشان کرد: از فرزندان روحانیون انتظار می رود که در همه عرصه ها بدرخشند؛ چرا که آینده نظام اسلامی را با اتکا به خدا و پیروی از فرامین اهل بیت علیهم السلام به دست آنان رقم خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha